TwinkleTwinkleLittleMe
heyy there.
heyy fellas , tyra here . love red , love cuttie things , love awesome poeple in my pretty world ! #muchLove :*
Tagboard code here



Skin by SuperLady
Blog owner: SuperLAdy: tYra
school time (:
Tuesday 3 April 2012 | 05:25 | 0 comments
    heyy all (: how's your school dude ? i mean your study . me ? alhamdulillah everything is okay n under control nowadays . my result for last 3 weeks exam pun okay , yg penting dalam kelas dapat top ten X) thank you allah , my family n my friends .
     but too bad , im not feeling really good actually . tambah2 lagi hari tu sakit smpai seminggu . n baru nak sihat hari tu , ade something bad happen to me again , n again lah my saket dtg balik -,- pity me , haih .
     after this , lagi teruk lah penat ak kat skola . maklumlah  coming soon , convent will be a cluster school ! congrats convent , love you school XD the most important thing , this year sukan , im not taking part of any activity . mama tak bagi (!) kecewa betul T_T baru je nak pegi training untuk lari =/
     last but not least , im really sorry to my laling , wajiha . i now i have change a lottttt . but this all things happen not because that boy k . idk why , everything happen pun mesti you people kaitkan that boy . ''i taknak dye'' i keep repeat this 3 word to A n F . n to all my friends too . like seriously , i dont care sape pun dye . yg penting ak taknak dye (!) kenape , jgn tanye ak lah . that is my secret . once  again , im sorry friend :')
   


Old things | New things